Steun ons

Giften, donaties, erfenissen en legaten
Giften en donaties aan een instelling als de onze zijn aftrekbaar voor de belasting, mits U uiteraard het bewijs hiervan aan de belastingsdienst kunt tonen. Een gift aan onze stichting kunt U via een bankoverschrijving naar een banknummer van de stichting overmaken. Vermeld er wel bij, dat het hier om een gift gaat.eventueel kunt U de gift contant overhandigen. Dan ontvangt U een kwintantie als betalingsbewijs. Vanzelfsprekend zijn erfenissen en legaten ook uiterst welkom.

Omdat onze stichting aangemerkt wordt als een charitatieve instelling valt zij onder het laagste belastingtarief. Van een legaat of een erfenis vloeit dus een zeer belangrijk deel naar de dieren toe. Erfenissen en legaten dienen testamentair geregeld te worden en daarbij is de tussenkomst van een notaris vereist.

Voor inlichtingen betreffende dit soort zaken kunt U ons bellen:
tel. nr.0294431600 Amsterdam-Driemond.

Of email info@stichtingdierenonderdak.nl

Postbank rekening nummer: 5003800
ABN-AMRO rekening nummer: 54 14 53 068

Al onze donateurs ontvangen een jaarverslag met daarin een financieel overzicht. Wij versturen minimaal eenmaal per jaar de acceptgiro,s U kunt ons ook eenmalig een donatie doen toekomen of een gift doen voor een bepaald doel zoals vernieuwen van kooien en/of diervoeding.

gastenboek asieldieren in the spotligt gastenboek